itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
Logga

1st / 2nd line Supporttekniker

Ort
Kategorier
Utgår

2022-06-03

Ansök nu

1st / 2nd line Supporttekniker

Dina arbetsuppgifter

Som Supporttekniker så kommer du att arbeta på vår kunds kontor i Göteborg. Du tillhör ett team med IT-tekniker och rollen är en kombinerad 1st/2nd line. I din roll arbetar du huvudsakligen med support och felsökning via telefon och i ärendehanteringssystem.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen är teknisk dokumentation, systemadministration samt support och felsökning av:

  • Verksamhetsspecifika applikationer

  • Active directory

  • Office 365

  • Citrix 

  • Skrivare

  • Nätverk

  • Telefoni

  • Mobila enheter (iOS & Android)


Servicedesken är öppen mellan 06:30-18:00. Du arbetar heltid och arbetstiderna är förlagda under dessa timmar. Rullande schema tillämpas där du vissa veckor kan nyttja flexibla arbetstider. Jour kan även förekomma vissa helger.

Din profil och kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Supporttekniker och har arbetat med support och felsökning i exempelvis Active Directory, felsökning remote på PC och Office 365. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Citrix.

Som person är du serviceminded, kommunikativ och pedagogiskt. Du har ett stort intresse för IT och teknik och vill ständigt lära dig mer. Här får du en chans att utvecklas i din yrkesroll. Du vågar fråga om det är något du inte förstår samt driver arbetet framåt och hittar lösningar.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Något för dig? Ansökningar behandlas löpande så registrera din ansökan redan idag!

Vad vi erbjuder

På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.

Dela detta jobb

Logga
1st / 2nd line Supporttekniker

Centric Professionals AB