itjobb.se

1st line support till Zimpler i Göteborg

Företag Academic Work
Ort
Utgår

2021-10-24

Ansök nu

1st line support till Zimpler i Göteborg

Visste du att erfarenhet ofta blir det avgörande när det står mellan två personer som är färdiga med sina studier? Tänk dig att under din studietid få vara en del av ett företag som växer i raketfart. Hos Zimpler ges chansen att få erfarenhet av ett spännande fintech-bolag som jobbar med smarta och säkra betalningslösningar online! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!

Om tjänsten

Zimpler grundades 2012 och är ett snabbt växande Fintech-företag som tillhandahåller ett konto till konto-betalningslösning till företag som behöver hantera både inkommande och utgående betalningar för sina användare. Zimplers uppdrag är att förenkla transaktioner mellan företag och människor var som helst och deras vision är att allt bara ska fungera.

Föreställ dig en värld som är helt friktionsfri! Ingen väntan i kö, inget argument med supporten, inga oväntade fel. Bara smidig hjälp från när du vaknar på morgonen tills du somnar på kvällen. Låter det som en företagsvision för dig? Nu söker vi tillsammans med Zimpler medarbetare på deltid till Zimplers 1st line support. Här kommer du få möjlighet att bli en del av ett företag som växer så det knakar, där ambitionen är att gå in i flera europeiska marknader under 2021-2022.

Du erbjuds

  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner som är mån om din utveckling framåt

  • En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag

  • En möjlighet att bidra med den bästa kundupplevelsen

Tjänsten är på deltid och arbetstiderna kommer variera mellan kontorstider, samt kvällar och helger mellan 8-20. Du kommer vara anställd som konsult via Academic Work och arbetet förväntas uppgå till 16h per vecka samt möjlighet till heltid under högtider och sommar. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • I din roll kommer du hantera tickets från kunder kring olika företagsspecifika frågor, exempelvis kontrollera transaktioner och åtgärda/rapportera problem

  • Du kommer också kontakta kunder (via e-post) och informera om problem med transaktioner och transaktionsuppgifter

  • I rollen kommer du även att hantera diverse administrativa uppgifter i excel

Vi söker dig som

  • Är studerande vid Universitet eller högskola i dagsläget och har minst 1,5 år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du som söker läser en teknisk utbildning mot IT eller Tech.

  • Vill och kan arbeta minst 16h i veckan

  • Har arbetat i en roll där du haft kundkontakt via mail och chatt

  • Erhåller god dator-, och systemvana

  • Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken och är viktig i kontakt med kunder

  • Har goda kunskaper i Excel

Som person är du:

  • Problemlösande
  • Självgående
  • Initiativtagande
  • Orädd

Övrig information

  • Omfattning: Arbetet kommer vara på deltid, 16h/veckan samt heltid under högtider och sommaren 2022. Då du kommer bli del av ett team av kollegor som också är studenter ser vi gärna att du har ett flexibelt schema för att ställa upp extra vid behov och sjukdom

  • Plats: Göteborg

  • Start: September

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Läs mer om Zimpler här!

 

Dela detta jobb

1st line support till Zimpler i Göteborg

Academic Work