itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Användarsupport till Systemverkstan No5

Ansök nu

Användarsupport till Systemverkstan No5

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Systemverkstan No5.

Om företaget

Systemverkstan No5 grundades 2001 och har sedan dess och utvecklar sedan dess anpassade IT-system, främst inom HR för hjälporganisationer. HR-systemet HERO är utvecklat för, och i samarbete med, hjälporganisationer och myndigheter som arbetar med hjälpinsatser. HERO är utformat för att vara ett effektivt verktyg för personalhantering i organisationer som arbetar med hjälparbete runtom i världen. HERO kan vidareutvecklas för att ge varje organisation den exakta funktionalitet som just de behöver. Kunder som använder HERO idag är bland annat välkända internationella hjälporganisationer.

Idag är det de två grundarna som även är verksamma inom företaget. De söker nu en medarbetare som kan stärka teamet och som vill vara med och bidra till företagets fortsatta utveckling.

Arbetsuppgifter

Då rollen som användarsupport hos Systemverkstan No5 är en ny roll ges du möjlighet att utforma rollen utefter din kompetens och erfarenhet. I början av din anställning är ditt främsta fokus att ta fram rutiner och struktur för hur supporten för systemet ska hanteras. Ärendena som du därefter hanterar är varierande och kan vara allt ifrån användarfrågor till felrapporter som du åtgärdar genom felsökning. Ungefär 90 % av ärendena hanterar du på engelska. Det är av stor vikt att du sätter dig in i systemet och genomför kvalitetstester för att få en förståelse för användarna och bidrar med idéer för fortsatt utveckling. När du inte arbetar med användarsupport finns det andra arbetsuppgifter som kommer att anpassas utefter din profil. Det kan till exempel vara att ta fram användardokumentation, hålla i utbildningar och testning. Detta är en roll som passar dig som inte behöver en tydlig arbetsbeskrivning utan motiveras av att skapa din egen roll.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Utbildning inom IT eller relevant arbetslivserfarenhet
• Kunskap inom SQL är meriterande
• Erfarenhet av kundsupport är meriterande
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på engelska och svenska

För att trivas i rollen behöver du vara en nyfiken och självgående person som ser till att få saker gjorda. Du gillar att bidra med idéer samt att ta egna initiativ. Då företaget är litet och det inte kommer att finnas tydliga riktlinjer för rollen, måste du vara strukturerad och ordningsam samt ha förmåga att anpassa dig till nya situationer. Utöver det är du kommunikativ och trivs med att arbeta med andra människor. Kvalitet och noggrannhet måste vara viktigt för dig, och självklart har du en stark vilja att ge högsta service till kunderna. Eftersom du kommer att arbeta med hjälporganisationer och myndigheter som arbetar med hjälpinsatser är det också viktigt att du känner en stor respekt för deras arbete. Helt enkelt en person med hjärtat på det rätta stället.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Nacka strand, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Dela detta jobb

logo
Användarsupport till Systemverkstan No5

Bravura