itjobb.se

Digital Support till RAWBIKE!

Företag Academic Work
Ort
Kategorier
Utgår

2021-03-18

Ansök nu

Digital Support till RAWBIKE!

Är du intresserad av fordon och teknik och letar efter ett roligt extrajobb vid sidan av dina studier? Är du även en person som har stark känsla för att leverera god service är rollen som Digtal Support till vår kund RAWBIKE perfekt för dig! RAWBIKE kombinerar elcykelns smidighet med mopedens styrka i en stilren förpackning vilket bidragit till att deras elmopeder tagit plats som livspusslets hjälte för många svenska privatpersoner. Sök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande!

Om tjänsten
Svenskägda RAWBIKE är en snabbväxande och nytänkande start-up som erbjuder eldrivna, klimatsmarta, smidiga och framförallt Sveriges coolaste elmopeder som utmanar traditionella transportlösningar på flera plan. I rollen som Digital Support får du möjligheten att vara en del av företagets spännande expansionsresa. Du kommer bli en del av ett skönt gäng som är dedikerade till sitt yrke och delar ditt intresse för fordon och teknik. Arbetet kommer ske på distans men introduktionen kommer vara på plats på kontoret i Hammarby Sjöstad. Du har själv möjlighet att styra dina arbetstider där du kommer arbeta ca 3 timmar om dagen måndag till fredag, och du fördelar timmarna mellan morgon och kväll på eget ansvar.

Du erbjuds

  • Ett flexibelt arbetsschema

  • Att vara på en arbetsplats som vill se dig utvecklas och hjälpa dig åt den riktning du vill gå

  • Ett öppet arbetsklimat där det är högt i tak

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. 

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ärendehanteringssystemet Zendesk och hantera frågor från nya och befintliga kunder som kan handla om alltifrån framtida köp och frågor kring produkt och pris till avbetalningsmöjligheter och leveranstider. Från befintliga kunder kan frågor handlar om exempelvis problem med felsökning och liknande. I första hand kommer kunden att prata med en chattbot som sedan kommer slussa ärendet vidare till dig om kunden inte fått svar på sin fråga. Dina arbetsuppgifter kommer därmed vara att:

  • Avlasta befintlig personal med first och second line ärenden via mail

  • Fördela svårare ärenden till kollegor

  • Leverera högklassig service till RAWBIKEs kunder

Vi söker dig som

  • Är studerande inom en eftergymnasial utbildning med ca 1 år kvar av studierna

  • Har stort intresse för fordon och teknik

  • God datorvana

  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

  • Har arbetat i liknande roll sedan tidigare, alternativt inom servicebranschen

Som person är du:

  • Serviceinriktad

  • Noggrann

  • Problemlösande

I den här rekryteringsprocessen ställer vi höga krav på din ansökan. Sök därför tjänsten med ett CV och personligt brev där du motiverar tydligt ditt intresse för rollen.

Övrig information

  • Start: Uppdraget löper ifrån slutet av mars/början av april 2021 fram till slutet av september 2021

  • Omfattning: Deltid, ca 3 timmar om dagen måndag till fredag

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och RAWBIKEs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget
RAWBIKE är Sveriges coolaste elmoped. Förutom att erbjuda en spännande produkt, arbetar RAWBIKE även aktivt för att göra ett så litet klimatavtryck som möjligt. Deras mål är att varje RAWBIKE skall vara klimatneutral. De hjälper dessutom det svenska alpina landslaget på deras resa mot att bli ett av världens mest klimatsmarta landslag.

 

 

Dela detta jobb

Digital Support till RAWBIKE!

Academic Work