itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

FRONTLINE TECHNICHAL SUPPORT MED FÖRMÅGA ATT SKAPA MERVÄRDE HOS VÅRA KUNDER!

Ort
Kategorier
Utgår

2022-12-21

Ansök nu

FRONTLINE TECHNICHAL SUPPORT MED FÖRMÅGA ATT SKAPA MERVÄRDE HOS VÅRA KUNDER!

Brinner du för konsultativ teknisk support och att skapa mervärde utifrån din expertkompetens? Trivs och stimuleras du av en kundfokuserad roll där du snarare får fokusera på tekniken än de kommersiella frågorna?

Då söker vi dig! Som Frontline Technical Support hos Univar Solutions bidrar du med din tekniska kompetens till ökad kundnöjdhet och kvalitet hos både befintliga och nya kunder inom vårt affärsområde smörjmedel. Det är en position där du får mycket eget ansvar med stöd från vår starka och framgångsrika organisation!

Din roll

Som Frontline Technical Support fyller du en viktig roll ute hos våra kunder inom den tyngde industrin i södra Sverige. Du arbetar med en hög servicegrad till våra kunder i support och utbildningsfrågor både på plats och på distans.

Du kommer arbeta med våra större kunder inom industrin där det är angeläget att du har en allmän god teknisk förståelse och har en fallenhet för att förstå exempelvis produktionstekniska miljöer, flöden och de olika förutsättningar som föreligger.

Dina arbetsuppgifter kommer präglas av regelbundna och täta besök hos våra kunder med fokus på utbildningar, produktgenomgångar eller annan typ av teknisk support relaterat våra produkter och tjänster inom smörjmedel. Du är en del av ett kundteam tillsammans med  ansvarig säljare som står för det kommersiella ansvaret – du fokuserar på kundspecifika , tekniska utmaningar samt hur våra produkter kan skapa mervärde i varje given situation.

Du fördelar din tid mellan att hantera befintliga kunder som vi önskar växa på, men kommer även supportera nya kunder. Din tekniska kompetens och den rådgivning du kommer ge relateras till våra premiumprodukter inom smörjmedel från bl a ett av världens största märke inom detta segment.

En av dina hudsakliga uppgifter är att förstå kundernas behov, tekniska miljö och förutsättningar. Du kommer föra dialoger på många olika nivåer hos våra kunder, där du exempelvis ena dagen har utbildningsorienterade och informativa samtal med medarbetarna och andra dagen mer tekniska diskussioner med underhållschefer ute i verksamheten.

I denna tjänst kommer du tillhöra vårt Göteborgskontor och arbeta med våra kunder i södra Sverige. Du kommer arbeta cirka 50% av din tid ute hos kund. Rollen som Frontline Technical Support innebär stor egen frihet att planera dina arbetsdagar och en god, allmän flexibilitet och fördelning av arbete på kontoret och distans finns hos oss på Univar.

Dela detta jobb

logo
FRONTLINE TECHNICHAL SUPPORT MED FÖRMÅGA ATT SKAPA MERVÄRDE HOS VÅRA KUNDER!

Workspace Recruit