itjobb.se

Centric söker nu två supporttekniker till en av våra kunder servicedesk i Linköping. I tjänsten erbjuds du möjlighet att ta certifikat inom relevant teknik. Du får ett omväxlande arbete som kräver engagemang, initiativtagande och hög ansvarskänsla.

Internt finns möjligheter att växa med oss. Efter avslutat uppdrag har vi en mängd andra roller att erbjuda hos flera spännande kunder.

Vår ambition är att vara det tekniska stödet för våra kunders verksamheter.

Arbetsuppgifter

Du kommer ansvara för att ta emot användares problem och felanmälan via flera olika kanaler. Dessa ärenden skall registreras i ärendehanteringssystem, och lösas enligt gällande SLA:er. Arbetet innehåller även supportuppdrag onsite.

Arbetstiderna kommer att variera.

Din profil och kvalifikationer

Du brinner för att ta emot och lösa problem hos användarna. Du är en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta med andra och du sätter användarna i fokus samt utför arbetet med noggrannhet och god service som självklarhet. Du är även van vid att arbeta självständigt och målinriktat.

Övriga önskemål:

  • Slutförd gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom IT
  • 1-2 års arbetslivserfarenhet
  • Talar och skriver obehindrad svenska

Vad vi erbjuder

Att jobba på Centric är roligt. Inte bara för att vi är ett glatt och inspirerande företag, utan även för att vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.

Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Karin Hallén på tfn: 0734-159 360 eller karin.hallen@centric.eu.

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.

Centric är ett IT-företag med över 320 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega kompetensföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Logga

IT-tekniker 1st line support

Företag Centric
Ort
Utgår

2018-08-31

Ansök nu

Dela detta jobb