itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

itsnillet söker supporttekniker

Företag Bravura
Ort
Kategorier
Utgår

2022-12-02

Ansök nu

itsnillet söker supporttekniker

Har du ett stort intresse för IT och vill starta en karriär inom branschen? Vill du samtidigt jobba på ett företag där du har möjligheter att påverka och utvecklas? Är du itsnillets nya supporttekniker? Ansök idag!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos itsnillet.

Om företaget

itsnillet AB grundades 2004 och fungerar som en IT-avdelning till små och medelstora företag i Stockholm. I praktiken innebär det att de tar hand om kundens alla IT-relaterade frågor och är den enda kontaktyta kunden behöver i IT-frågor. itsnillet planerar inköp, installerar, konfigurerar, underhåller och supporterar hela IT-miljön. På itsnillet blir du del av ett mindre team där du får stora möjligheter till att vara med och påverka.

Arbetsuppgifter

I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa itsnillets kunder med IT-frågor av alla dess slag.
Exempel på ärenden kan vara allt från att lägga upp nya användare i Microsoft365 och på servrar, installation/konfiguration av datorer och mjukvara, felsökning utrustning (skrivare, switch mm).
En stor del av supporten sker via telefon och fjärrstyrning men ”på platsen” besök kan förekomma.
Då kunderna till stor del ringer in med sina ärenden är det av stor vikt att du trivs med att prata i telefon.

• Ta emot och hantera alla typer av supportärenden inom IT från kunder
• Stora möjligheter till utökade arbetsuppgifter och konsultuppdrag

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Meriterande med erfarenhet inom IT-branschen
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom IT
• Vana av Microsoft 365
• Ett intresse för IT

I rollen som supporttekniker pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Du trivs i att prata med kunder och motiveras av att agera problemlösande och ge förstklassig service. Det visar du med din förmåga att vara rådgivande i kunddialogen och du ser till att göra det lilla extra för kunden. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och uppskattar att jobba tillsammans med andra. Att stötta kollegor vid behov är en självklarhet och du är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. I ditt arbete håller du en god struktur och hög kvalité. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, Teknik, Support, Helpdesk, Supporttekniker, IT-support, Heltid, Stockholm, Omgående, itsnillet, Bravura, Microsoft 365, Servrar

 

Dela detta jobb

logo
itsnillet söker supporttekniker

Bravura