itjobb.se

Är du en social och serviceinriktad person med extra allt?

Då har du chansen att bli vår kunds nya Koordinator! Här får du möjligheten att jobba i ett framgångsrikt IT-konsultbolag mitt i hjärtat av Göteborg.
 

Rollen
Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter med fokus på reception och intern service med allt vad det innebär, dvs. alltiallo på kontoret. Du kommer att ha dator som främsta arbetsredskap, men du kommer även vara den person som kollegor och besökare möter först vid deras besök!

I arbetsuppgifterna ingår det ansvar för:

- administrera utbildningar och delaktighet i projektteam för att stötta traineeprogram
- bokning av resor
- organisera möten
- ordna med kontorsaktiviteter
- ge administrativ service internt
- beställning av kontorsmaterial, leverantörkontakt, kopiering och posthantering
- förberedelse av mat och fika till möten
- ta emot besökare samt se till att kontoret är rent och snyggt och fungerar som det ska

Arbetstiderna är vardagar 08:00-17:00
 

Du erbjuds
Du kommer till ett internationellt bolag med totalt 2000 anställda i hela världen. På kontoret i Göteborg kommer du till ett härligt gäng med gemytlig känsla. Placeringen av kontoret mitt i stan gör att du har tillgång till ett stort utbud av såväl lunchalternativ och goda kommunikationsmöjligheter. Rollen erbjuder mycket frihet under ansvar där du kan växa i din roll.
 

Din profil
Du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som en del av teamet behöver du vara prestigelös, drivande, flexibel och tycka om att vara behjälplig. Som koordinator kommer du komma i kontakt med mycket människor vilket innebär att du är en social, positiv och serviceinriktad person. Du fixar och ordnar så att alla trivs och är inte rädd att kavla upp ärmarna när det behövs. Du är en van användare av Officepaketet och känner dig trygg i det svenska och engelska språket, såväl i tal som i skrift.

För att ta sig an arbetet behöver du ha ett öga för vad som ska prioriteras, en påhittig ådra för att lösa praktiska problem och vara en duktig jonglerare för att hantera många saker samtidigt.

Vi söker efter dig som har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i en koordinerande roll. Har du dessutom jobbat i reception så är det meriterande.
 

Bra att veta!
Du kommer bli anställd som konsult på TEMP-TEAM där tanken är att du efter en avtalad period blir anställd hos vår kund. Som konsult erbjuds avtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en personlig kontakt för att säkerställa att du kommer väl tillrätta på din arbetsplats.

Intresserad?
Låter det som att du är den koordinator vi söker? Skicka in ansökan snarast då vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Hanie Jadidi på 0708-58 55 10 på TEMP-TEAM.

Varmt välkommen med din ansökan!

Logga

KOORDINATOR TILL IT-KONSULTBOLAG I CENTRALA GÖTEBORG!

Företag Temp Team
Ort
Kategorier
Utgår

2019-10-31

Ansök nu

Dela detta jobb