itjobb.se

Är du redo att ta nästa steg på en spännande resa hos ett av Sveriges ledande bolag? Gillar du att ge bra service? Då har du kommit rätt. Centric söker nu en medarbetare till en kundtjänst. När uppdraget tar slut så matchar vi dig mot ett nytt som passar din profil.

Arbetsuppgifter
Som medarbetare på kundtjänst ansvarar du för att ge administrativt stöd och support via telefon och mail till företagets kunder. Du säkerställer att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt. Det är viktigt att du trivs med att ta mycket ansvar och fatta egna beslut.

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrket med kundkontakt. Som person är du driven, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du är glad, positiv och tycker om att arbeta i ett högt tempo.

Krav
- Avslutad gymnasial utbildning
- Erfarenhet av support via telefon och mail
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
- Tidigare erfarenhet av liknande tjänster.

Vad vi erbjuder
Förutom vårt härliga gäng av konsulter och kollegor får du som anställd hos Centric alla verktyg du behöver för utvecklas i din yrkesroll. Vi sätter stort värde i att våra medarbetare utvecklas och höjer sin kompetens. Vi erbjuder därför alla våra konsulter möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan där vi bekostar såväl studiematerial samt certifieringar. I takt med att du tar certifikaten så höjs även din lön.

Vi med många tycker att vi är Sveriges bästa IT-företag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.

OBS! På Centric är din utveckling i centrum och nu påbörjar vi den resan redan på första intervjun. Alla som jobbar med IT vet att det är superviktigt att hålla sig uppdaterad. Att dessutom vara certifierad är ett värdefullt kvitto på din kompetens som du har nytta av oavsett arbetsgivare och uppdrag. För att visa att vi på Centric förstått hur viktigt detta är, får du nu redan på första intervjun skriva ett valfritt MOS (Microsoft Office Specialist) eller MTA (Microsoft Technology Associate) certifikat till ett värde av 1200 kr. Blir det aktuellt med flera intervjuer får du självklart skriva fler cert. Fattar vi sedan tycke för varandra och du blir anställd – ja, då får du möjlighet att skriva ännu fler cert. På Centric tror vi på kompetensutveckling och bjuder gärna på certifieringar.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Biverman på tfn: 0734-159380 eller caroline.biverman@centric.eu.

Centric är ett IT-företag med över 380 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Logga

Kundtjänst på stort Telecombolag

Företag Centric
Ort
Kategorier
Utgår

2019-09-10

Ansök nu

Dela detta jobb