itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
Logga

Norsktalande supporttekniker

Ort
Kategorier
Utgår

2022-08-02

Ansök nu

Norsktalande supporttekniker

Vi söker nu efter 4 st. supporttekniker som talar norska, till ett uppdrag hos en kund som har sitt kontor söder om Stockholm. Rollen som supporttekniker innebär arbete i första och andra linjen som en delad roll. 
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tillsvidare.

Arbetsuppgifter
Rollen som supporttekniker innebär arbete i första och andra linjen som en delad roll.
Tjänsten innebär bland annat följande arbetsuppgifter:
- Ta emot ärenden från kunders användare och ge ett bra bemötande
- Slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
- Följa etablerade processer vid hantering av ärenden
- Följa upp ärenden och utan påminnelse hålla slutanvändare uppdaterade med nuvarande status i ärenden
- Prioritera ärenden enligt SLA och utföra arbete i rätt ordning för att uppfylla vår kunds åtaganden
- Identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen
 Tjänsten är bred och du kan förvänta dig många olika typer av uppdrag med varierande utmaning.

Din profil och kvalifikationen
Krav för tjänsten:
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- God förståelse i svenska och engelska i tal och skrift
- Flytande i norska i tal och skrift
Meriterande kompetenser:
- Active Directory administration
- Kunskaper inom Windows klientoperativsystem
- Microsoft Office 365 administration
- Arbete i ärendehanteringssystem
 Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och strukturerad samt tycker om att arbeta i team.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
På Centric hjälper vi dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elise Haglund på tfn: 0733-571793 eller elise.haglund@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Dela detta jobb

Logga
Norsktalande supporttekniker

Centric Professionals AB