itjobb.se

Vi söker nu för kunds räkning en medarbetare till servicedesk där du även kommer ha inslag av ansvar som Teamlead. 

Arbetsuppgifter
Du kommer svara på inkommande samtal, agera på ärenden och hjälpa din grupp att prioritera.

Din profil och kvalifikationen

- Minst 1 års erfarenhet som supporttekniker i en stor och komplex IT-supportmiljö
-  Gymnasial utbildning
-  Övergripande IT-kunskap
-  God pedagogisk förmåga
-  God kommunikativ förmåga
-  God och tydlig svenska i både tal och skrift

Du bör ha erfarenhet inom: Windows, Microsoft Office, klienthantering, fjärrstyrning, felsökning, Service Management enligt ITIL, ärendehanteringssystem, Active Directory och att ge support över telefon.
 Som person är du mycket serviceinriktad och alltid driven till att vidareutvecklas. Du är noggrann och kan enkelt prioritera inkommande uppgifter. Du trivs bra av att vara ”spindeln i nätet” och att föra dokumentation och att arbeta efter väl beskrivna processer är en självklarhet för dig.
För att lyckas i denna roll är du strukturerad och kommunikativ och kan arbeta både individuellt och i grupp.

Vad vi erbjuder
Att jobba på Centric är roligt. Inte bara för att vi är ett glatt och inspirerande företag, utan även för att vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.

OBS! Nu börjar din utvecklingsresa redan på första intervjun. För att visa att vi på Centric förstått hur viktigt det är att hålla sig uppdaterad så får du nu redan på första intervjun skriva ett valfritt MOS (Microsoft Office Specialist) eller MTA (Microsoft Technology Associate) certifikat till ett värde av 1200 kr.

Centric är ett IT-företag med över 380 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.
Har du några frågor kring tjänsten?Kontakta Kim Dalhammer på tfn: 0734-159360 eller kim.dalhammer@centric.eu

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Logga

Servicedeskmedarbetare med inslag av Teamlead

Företag Centric
Ort
Utgår

2019-09-27

Ansök nu

Dela detta jobb