itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

söker 1´st och 2´nd line helpdesk supporttekniker

Företag Barona
Ort
Utgår

2022-02-10

Ansök nu

söker 1´st och 2´nd line helpdesk supporttekniker

Nu söker Barona för kunds räkning 2 medarbetare som vill arbeta som Help desk-medarbetare till vår kund i Stockholm.

Arbetsuppgifter inom service desk:

Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar.  Oftast via remote och telefon. 

Önskat startdatum är så snart som möjligt och uppdraget löper under 6 månader (heltid) via anställning hos Barona, sedan förväntas anställningen övergå till kunden.

Personliga egenskaper:

Du är serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga.

I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.

Är du dessutom social, glad och har en positiv inställning även vid stressiga situationer, så är du rätt person.

Kvalifikationer

  • Avklarad gymnasieutbildning

  • Svenska och engelska flytande i både tal och skrift  

Några av de tekniska områden som Service desk arbetar med:

-- Windows 7/10 

-- Outlook och Exchange 

-- Active Directory 

-- MS Office och Exchange 

-- Nätverk, VPN

-- Skrivare och skrivarhantering 

-- Hårdvarurelaterade frågor

-- Office365 

Om Barona

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här:   http://barona.se/om-oss/

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Fitzsimons på emma.fitzsimons@barona.se

 

 

Dela detta jobb

söker 1´st och 2´nd line helpdesk supporttekniker

Barona