
Sommarjobb som First Line Support till engagerat serviceföretag!
Ansök nuSommarjobb som First Line Support till engagerat serviceföretag!
Letar du efter ett kommunikativt sommarjobb under perioden V.25-33, då är detta sommarjobbet för dig! Du kommer att arbeta med kundservice från start till mål. Älskar du service och kundbemötande är en guldchans. Sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
Om tjänsten
Företaget brinner för att ge sina kunder smakrika lösningar och professionell service genom att erbjuda kaffe, mat och dryck till arbetsplatser över hela Sverige.
Vår kund arbetar med att göra det enklare för människor att fungera ihop genom att erbjuda små underverk. Här kommer du till en arbetsplats där nya tankar uppstår, människor når varandra och arbetslivet får liv.
De behöver nu din hjälp under sommaren till deras idag Firts Line support team betående av åtta erfarana kollegor.
Du erbjuds
-
En gedigen upplärning av kompetenta kollegor
-
En utvecklande och varierad vardag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på huvudkontoret i Stockholm vid Solna Strand och vara ansvarig för deras First line support tillsammans med ett härligt team på åtta personer. Du kommer att ta emot telefonsamtal och mail av olika karaktär. Du erbjuds en variationsrik vardag med fokus på att ge bästa möjliga support via inkommande samtal och mail. Ditt jobb kommer innebära att ta emot ärenden och lösa dom från start till mål.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
-
Ta emot inkommande samtal och mail
-
Ta emot felanmälningar
-
Hantera fakturafrågor
Vi söker dig som
-
Studerar på universitet eller högskola på minst 50 %
-
Du har god systemvana och behärskar således MS Office-paketet
-
Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet
-
Vi blir extra intresserade om du har erfarenhet av att arbeta med administration och/eller i kundtjänst.
Meriterande:
-
Tidigare arbetslivsfarenhet som First Line Support
-
Kunskap i program så som Office 365 eller Movex äldre version
För att lyckas i rollen är du som person uppmärksam och tillmötesgående i kunddialog. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och sätter alltid kunden i fokus. Du har god känsla för service och levererar alltid ett gott bemötande gentemot kunder. Vidare är du kommunikativ i tal och skrift, detta då du kommer att bemöta kunder både över telefon och mail.
-
Start: V. 25
-
Omfattning: T.o.m. slutet V. 33
-
Placering: Stockholm, Solna Strand.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Dela detta jobb