itjobb.se

 

Drivs du av att hjälpa andra och jobba med service samtidigt som du har ett brinnande intresse för IT? Tavana söker nu efter supporttekniker för kunds räkning. Detta är en roll som ger en bred grund inom IT och som är en bra start för att utvecklas inom branschen och för att sedan kunna ta sig an tyngre roller inom IT. Denna roll ger dig alltså gedigen erfarenhet och kunskap inom IT-support. Ta chansen att tillsammans med oss på Tavana ta nästa steg i din karriär som supporttekniker.

Arbetsuppgifter:

I den här tjänsten sitter man i ett större team placerat i Stockholm där det är interna aktörer som ringer in med IT-relaterade frågor. Din arbetsuppgift är att på ett pedagogiskt vis supportera dem i deras frågeställning och på ett lösningsorienterat sätt hjälpa dem med deras problem. Komplexiteten på frågorna varierar men de interna aktörerna kan exempelvis ringa in med användar- och lösenordshantering, Microsoft Officefrågor (främst MS Office 365), Windows (fräst 7/8/8.1), VPN-problem (företagskunder som ansluter sin dator hemifrån) eller Active Directory (övrig kontorsadministration/behörighetsadministration).

Urvalet sker löpande så sök tjänsten redan idag!

Vem är det vi letar efter?

Du är en person som har service ända ut i fingerspetsarna. Vi ser gärna att du har ett brinnande intresse för IT och ett driv att utvecklas och lära dig mer. Det är meriterande om du har gått ett IT-relaterat gymnasium eller har tidigare arbetslivserfarenhet inom support. Vi lägger stor vikt i personlig lämplighet, för oss är det viktigast att hitta rätt person för vår kund samt arbetsuppgifterna.

Flytande svenska i både tal och skrift är ett krav för denna tjänsten. Som person ser vi gärna att du tycker det är roligt att lösa problem och kan på ett pedagogiskt vis guida andra så att ni tillsammans kommer fram till en lösning. Om du har tidigare erfarenhet från Active Directory, fjärrstyrning, VPN, Windows, ärendehanteringssystem osv. så ser vi det som mycket meriterande men det är inte ett krav. Du är social och har inga problem med att jobba självständigt men du tillför ändå en god stämning i gruppen.

Vilka är vi på Tavana?

På Tavana strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som anställd är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi tar dig under våra vingar och ser till att du har de verktyg samt stöd som du behöver för att lyckas. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Tavanas affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.

För oss är det viktigt att vår personal är välmående och vi samordnar därför roliga aktiviteter tillsammans minst en gång varje månad. Tavana levererar en bred bas av tjänster och kompetenser inom IT/Teknik-konsult- och specialistmarknaden. Vår verksamhet har sin grund i våra värderingar och våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Våra medarbetare levererar en bättre IT-upplevelse till våra kunders verksamheter i över 73 länder med deras 360 000 medarbetare. Det ska vara enkelt att jobba med oss. Långsiktighet i relationer är en av våra styrkor, liksom hög servicekänsla och kvalitetssäkring i alla led.

Information:

Plats: Stockholm

Befattning: Heltid 100%

Lön: Enligt överenskommelse

Låter det som ett jobb för dig?

Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande.

Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Supporttekniker med snabb tillsättning

Företag Tavana IT AB
Ort
Utgår

2019-08-14

Ansök nu

Dela detta jobb