itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
Logga

Supporttekniker till first line

Ort
Kategorier
Utgår

2022-09-05

Ansök nu

Supporttekniker till first line

Till ett uppdrag hos en en statlig myndighet i Norrköping söker nu Centric en supporttekniker som har ett genuint intresse för service och som trivs med att hjälpa kunder med deras IT-problem via olika kanaler. Myndigheten behöver stärka upp med supporttekniker till deras första linje. Har du ett brinnande intresse för IT och teknik samt en god pedagogisk förmåga? Då är detta en tjänst för dig!

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att bygga på din karriär.

Arbetsuppgifter
Du kommer att sköta drift och support av kundens system. Här kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta nära kunderna med allt från stora till små uppdrag. Du och ditt team ansvarar för en bestämd grupp återkommande kunder och hämtar samt uppdaterar och dokumenterar information i kundens knowledgedatabas. Tillsammans säkerställer ditt team att tjänsterna uppfyller kundernas behov, samtidigt som ni ständigt arbetar för att förbättra dem.

Din profil och kvalifikationen
Du har ett genuint intresse för teknik och erfarenhet från support. Du är ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att arbeta systematiskt och har en god teknisk förståelse.

Du har viss erfarenhet från arbete inom Servicedesk samt från systemen nedan. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor och du fungerar bra ihop med ett team.

Krav på erfarenhet
- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
- Viss erfarenhet av slutanvändarsupport
- Microsoftmiljö
- Active Directory
- Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Adam Ahlberg på tfn: 0734-159373 eller adam.ahlberg@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Dela detta jobb

Logga
Supporttekniker till first line

Centric Professionals AB