itjobb.se

Vi söker en serviceinriktad Service and Support Specialist (Göteborg/Kungälv)

Företag Swedish Match AB
Ort
Utgår

2019-07-05

Ansök nu

Vi söker en serviceinriktad Service and Support Specialist (Göteborg/Kungälv)

Vårt vinnande lag behöver nu en serviceinriktad Service and Support Specialist och väntar ivrigt på din ansökan!

Som Service and Support Specialist på Swedish Match arbetar du i en internationell och börsnoterad koncern som utvecklar, tillverkar och säljer kvalitetsprodukter under marknadsledande varumärken.

Som Service och Support Specialist på Swedish Match får du en användarnära roll med stor variation. Teamet äger det huvudsakliga ansvaret över incidenthanteringen och har ett brett kontaktnät inom organisationen samt stora möjligheter att påverka och bidra till förbättring. Låter detta intressant för dig? Då vill vi gärna att du hör av dig!

Din vardag
Som service och support specialist kommer du att hjälpa övriga organisationen med IT-relaterade problem, där du är den första personen som användarna kommer i kontakt med. Du kommer att arbeta med varierade tekniska problem som ställer krav på din flexibilitet, dina tekniska kunskaper och din serviceförmåga. Servicedesken har det övergripande ansvaret för prioritering av ärenden och incidenter, där mer komplexa ärenden skickas vidare uppåt. Du själv arbetar med exempelvis kontohantering, hårdvara, ominstallationer, felsökning/programvaruhantering, förbättringsarbete och mer därtill. Servicedesken har ett gott rykte inom organisationen och i rollen finns ständigt nya saker att upptäcka och lära för en kompetensmässig utveckling.

I denna roll kommer du att vara stationerad vid Swedish Match fabriker i Göteborg och Kungälv.

Ditt dagliga arbete inkluderar:

  • Windows client OS (Win7 & Win10)
  • Active Directory
  • Exchange
  • Smartphones & skärmar
  • Case Management System (Service Manager)
  • SCSM
  • Ärendehantering
  • ITIL
  • Telefonsupport
  • Fältservice

Du ingår i Digital Workplace och rapporterar till Head of Digital Workplace. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Vi söker dig som

  • Har en bred teknisk bakgrund och några års erfarenhet inom service desk eller IT-support
  • Drivs av att hjälpa andra, såväl som av intresset för teknik och problemlösning
  • Är lyhörd, hjälpsam, nyfiken och ordningsam - egenskaper som bidrar till ett användarfokus
  • Erfarenhet av Active Directory, valfritt ärendehanteringssystem samt något remote-verktyg är meriterande
  • B-körkort är meriterande

Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Sigma Recruit. Vill du veta mer - kontakta ansvarig rekryteringskonsult Adam Troedsson på 070-814 05 28, adam.troedsson@sigma.se.

Som en del i vårt rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Uppfyller du inte alla våra krav? Den personen vi söker hade inte låtit sig bli stoppad av det!

Vi ser fram emot din ansökan!

  • Arbeta med stolta och drivna kollegor

  • Förmåner som gör skillnad i vardagen

  • Ny kompetensutvecklingsplan varje år

  • Rättvis, marknadsmässig lön

  • Bli aktieägare i Swedish Match

  • Vara en del av ett ansvarsfullt företag

Hälften av alla som börjar röka kommer att dö på grund av rökningen. Många rökare blir rökfria för att de öppnar locket på snusdosan och hittar där ett nytt, bättre sätt att njuta av nikotin på. Det är till stor del snusets förtjänst att vi i Sverige röker minst i hela EU. Det är därför snuset förbättrar folkhälsan, som i förläggningen räddar liv.

Inte konstigt att vi på Swedish Match är stolta över att jobba här!

Dela detta jobb

Vi söker en serviceinriktad Service and Support Specialist (Göteborg/Kungälv)

Swedish Match AB